Wednesday, April 25, 2007

Resa!

Äntligen! Nu är det bara 5 timmar kvar tills jag slutar :) Sen ska jag åka hem och packa!!! Ska bli så himla skönt att komma bort :) Och för dig som inte vet så ska jag och Johan åka till Malmö i 5 dagar ;) Fick tag på dom här billiga 95 :- biljetterna SJ hade kampanjer om i vintras. Härligt!

Vi ska åka över till Danmark någon dag också :) och självklart kolla på Turning Torso! Får se om vi kommer ha tillgång till internet där nere, isåfall kommer resedagboken updateras dagligen!

Resedagbok

Ska bli så kul att hälsa på syster! Har inte varit i malmö sen jag va typ 14-15 år gammal! Vi får hoppas att det blir fint väder också, men jag har faktiskt hört rykten om sol och 20 grader under helgen *håller tummarna* ;)

Fick lönen idag! Blev superglad för jag hade varit sjuk typ 104 av 176 timmar i mars och endå fick jag bara 1000 spänn mindre än var jag borde fått om jag inte varit sjuk :) Förväntade mig typ 5000 sammanlagt för hela månaden.

Sov hos mamma och pappa i förrgår. Balto har blivit så stor :) han når mig nästan upp till naveln när han står på baktassarna, min sötnos hihi

Loke va supergosig imorse :O *förvånad* Mötte honom utanför sovrumsdörren :) han jama och ville bli klappad och strök sig mot mina ben. Sen följde han efter mig till köket, trodde han ville ha mat men det fanns massor i skålarna (han smörar bara när han är hungrig...) hmm. Sen när jag satte mig i soffan kröp han upp i mitt knä och spann och vile bli kliad under hakan :O Blev så underbart glad av att han va så kelig :D Kommer kunna leva på denna känslan hela dan. För er som aldrig träffat Loke är han den mest rädda (för främlingar) och ensamvargiga katt ever... Brukar aldrig vilja gosa eller sitta i knät. Har haft honom i snart ett år och detta var andra gången han självmant kommit fram för att gosat på 1 år! Han är så söt min lilla ängel :)

No comments: