Monday, April 2, 2007

Tillbaka!

Äntligen! Nu är jag frisk! Har bara 2 dagar kvar på min pencillin-kur :) Riktigt skönt att vara tillbaka på jobbet måste jag säga! Senaste dagarna hemma har varit ruggigt tråkiga! Hann till och med få tag på den sista digitalfototidningen =D yay!

Har hunnit få hem min laptop =D Fast vista är lite spännande, och ganska bra på att haka upp sig... Men det är rätt så flashigt ;)

Snart är det påsk! Långhelg :) Ska hem till mamma och pappa. Har inte vart där på jättelänge känns det som! Och på fredag kommer hunden =D ska bli så kul!


Igår skulle ja och johan vara kulturella och gå på museum. Den handlade om döden :) Sen gick vi runt i stan lite. Jag hittade äntligen en väska =D Och Johan hittade en jättefin skjorta :) Han är så söt i sina skjortor :)

Vi har haft 3 katter hemma ett tag :) Har börjat komma överrens lite med Jammer. Men jag tror fortfarande att han hatar mig och smider planer om att lönnmörda mig när jag sover! Fast jag fick borsta honom här om dagen :)

Sen har Mimer ömsat också! Han blev så fin! helt glansig och färgglad! Hihi min lilla sötnos!

No comments: