Monday, October 15, 2007

Golv

Nu va det ett tag sen jag skrev igen (förlåt Johanna!)... Polenresan närmar sig med stormsteg! Nu är det bara 4 dagar kvar sen åker vi! Ska bli sååå skönt! Har fått höra från Kristina att det finns 3 gallerior och att dom håller på att öppna en 3:e! Låter riktigt najs måste jag säga.

Får se om jag även hinner klippa mig där nere... Kostar typ 50 spänn vilket passar mig lite bättre än en sverige-klippning på typ 500... Borde egentligen fixa nya glasögon också, men det lär man ju inte direkt hinna på 2 dagar (om man inte har tur och dom har glasen med rätt styrka inne, men hur stor är chansen?).

Senast jag va hos optikern så fick jag ett par nya linser då dom gamla inte funkade i mina ögon, torkade ut på typ 3 timmar... Så nu har jag mjuka mysiga siliconlinser istället :) Fast nackdelen med dom är att dom kostar 1 400 kr per halvår =/ That I don't like...

Har renoverat lite hemma också :) Har målat en rutig fondvägg i köket och lagt nytt golv i sovrummet! Blev riktigt snyggt måste jag säga. Värt allt slit iallafall...

Skönt att vårat projektarbete snart är över! Grupparbeten är inte riktigt min grej... Speciellt inte när vi jobbat med projekt kring mångfald i 2 månader, sååå uttjatat!

Längtar till julen! Det är så mysigt med massa lampor och juldekorationer :) Fast lite till får man nog vänta... Tror nog inte vi ska ha någon gran i år iallafall. Förra året överlevde den ungefär 30 minuter innan katterna hade slaktat den... Men lite julstjärnor i förnstrena ska vi nog kunna få upp iallafall, och en balkongslinga såklart :)

3 comments:

Anonymous said...

Ja tack! Jag kollar vaaarje dag...och jag blir inte lycklig för det! :p Asså mina linser kostar 1700:- i halvåret så dom är ju billigare än mina..och dom är heelt vanliga (I guess!)

Fint golv..så vill jag också ha..när kommer ni och lägger de? Blä jag vill byta program..jag vill plugga turism!

Anonymous said...

jo..de finns ju massa sidor..men dom har inte mina linser. Jag vill ha en sort som inte finns längre, dom har bytt ut linserna till nå blått skit som är 5 meter tjocka- bajs! Fick dom en gång - bläää!

Anonymous said...

Nej kvinna snart blir det spöstraff (aka jag tar bort dig från mina favoriter!) Jag pluggade 16h igår och JAG SKREV IAF ETT INLÄGG!