Tuesday, October 30, 2007

Räkmacka!

Omg! Idag har jag ätit världens konstigaste räkmacka! Stor va den, och hade massa tomat och paprika på sig :S Konstiga grejer säger jag bara...

Har äntligen blivit klar med det jäkla mångfaldsarbetet! Whie! Så nu har vi börjat på en ny kurs som heter "Publicering via Internet" som vi läser paralellt med "Ljud och rörlig bild" (mindre kul...) så nu äre bygga hemsida som gäller fram till jul :)

Sitter på jobbet nu och degar. Hoppas jag får jobba imorron också, måste ha pengar! Det är ju nästan snart jul! Har börjat fundera lite på julklappar, man måste ju börja i tid och det är jämt så sjukt svårt att komma på bra grejer! Men det ska nog gå bra...

Annars har det inte hänt så mycket på senaste tiden. Har hunnit med en weekend-tripp till Gdansk (Polen) för att turista lite och hälsa på Kristina. Fast jag kanske redan har skrivit om det? Eller? Aja, finns i alla fall lite bilder från resan på min bilddagbok datumen 19-22 oktober(länk till höger) för den som är intresserad.

Nu vill jag bara åka hem, äta lite mat och gräva ner mig i myskläder i soffan och glo på Ugly Betty och Desperate Housewifes, och kanske spela lite Roco Loco hihi

No comments: