Thursday, September 27, 2007

Agis

Så där ja! Då va allt fixat! Har lyckats boka in oss på ett hotell nu så nu kommer vi att ha någonstans att bo :) Agis hette stället och ligger 15 minuters gångavstånd från centrala Gdansk och det ingår även frukost i priset. Mycket bra! hihi längtar jättemycket!

Usch, ikväll har jag inte mått så bra, känns som om jag håller på att bli sjuk, igen :( Funderar på om jag ska stanna hemma imorron och ta det lugnt. Måste börja på min hemtenta också som ska vara inne på fredag nästa vecka och är sjukt svår! Shit asså, skulle behöva typ en månad till... Vi ska designa en affisch förutom att svara på alla frågor. Min fantasi är verkligen på noll just nu...

Vi såg 1408 idag. Herregud va besviken jag blev! Den verkade så himla läskig och bra utifrån det man fick se från trailern men den va totalt värdelös! Skitfilm! Varför gör dom inga bra skräckfilmer längre? :(

Har äntligen lyckats få tag på våran bostadsrättsförening också. Vårat ytterlås har varit helt psycho! Det har inte gått att låsa överlåset utan man måste stå och lirka snorlänge med låset för att ens kunna vrida om nycklen! Men nu ska dom iallafall komma och byta ut skiten... bra!

Köpte mig en rese-bag idag inför Polen-resan :) Råkade få syn på den av en slump och till min stora gläde visade det sig att det var rea på den så jag fick den för halva priset! Waaay! Har velat ha en stor väska länge och nu har jag äntligen hittat en! :)

No comments: