Wednesday, September 5, 2007

Byte

Idag har jag avslutat mina studier på turismprogrammet :) Whiee!! Så skönt! Har gått och funderat ett tag på om det här verkligen passar mig och om jag kanske har valt fel igen. Så idag åkte jag till skolan, sålde alla böcker och avregistrerade mig från programmet. Känns så himla bra just nu!

Passade även på att prata lite med en studievägledare när jag endå var där. Vi pratade lite om vad jag gillar och vill göra och då föreslog hon att jag ska läsa IT, medier och design. Tydligen fanns det även platser kvar på denna utbildning som också är på Södertörn Campus Haninge. Jag bestämde mig för att hoppa på den kursen istället så jag börjar imorron :) skoj!

Har fortfarande inte lyckats få igång min dator :( Fattar inte vad det är som är fel? Den bara vägrar att starta, formateras eller överhuvudtaget fungera... suck!

2 comments:

Anonymous said...

kolla alla kontakter så att det inte glappar nånstans. och hoppas du hade antistatiska armband eller kramades med ett element när du flyttade över grejorna ;)

Anonymous said...

Asså vafan bruden...UPPDATERA! Vi har pratat om detta..akta så jag inte blir arg på dig..grr