Wednesday, September 12, 2007

Stress!

Omg har så sjukt mkt att göra just nu i skolan! Fattar inte hur jag ska hinna med allt! Har deadline på fredag så jag ska lämna in 5 uppgifter och ja är typ halvklar med allt eftersom ja hoppa på skolan en och en halv vecka efter alla andra! Men det är bara att bita ihop och kämpa! Det jobbigaste just nu är att bli klar med det 6-sidiga CD-fodralet... Åker nog till skolan tidigt imorron bitti och sitter där hela dan tills ja e klar så jag kan få hjälp om det behövs.

Har äntligen fått mitt mecenatkort nu så jag måste åka in till stan och byta in mitt åkkort på SL centret vilket jag fasar för. Senast jag var där var det 48 nummerlappar före mig i kö, jag väntade i 30 minuter och då var det 42... Ja kommer alltså få sitta där hela dagen och vänta på min tur, kul ... not!

Igår var vi i bandhagen och hämtade upp en stooor bur :) För på måndag ska vi nämligen hämta upp vår nya lilla bebis som vi ska adoptera, en liten 10 veckor gammal chinchlla :) sötis!

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Ooooohhhh!!! Bäääääbis...dom är ju såååååå söta jag bara dör!!! Hihi, ta bilder sen, det bara måste du göra..dom är så söta ju! Jäkla djurgalningar är vad ni (du) är ;)

Jag har varit på visning och är kär :)