Wednesday, September 26, 2007

Hotell

Ja jag vet, jag är sämst på att uppdatera min blogg... Ja ska bättra mig, ja lovar!

Har sjukt mycket i skolan hela tiden shit asså. Har en hemtenta som ska vara inlämnad nästa fredag som jag inte ens har börjat med (och jag som har varit ledig idag...) och ett grupparbete som ska lämnas in i slutet av oktober som ingen typ egentligen fattar vad det går ut på. Härligt...

Vi har även adopterat en liten chinchillaflicka :) Hon är så söt så! Dock fortfarande namnlös, det är svårt att komma på ett namn åt en chinchilla och just nu går hon under namnen chinchen och chinchillern vilket måste ändras snarast innan det fastnar!

Igår lyckades vi även spontanboka en resa till Polen så den 19 oktober bär det av! Dock antog vi bara att det hotellet vi skulle bo på hade massa lediga rum men det visade sig såklar icke stämma... Men det blir bra, det löser sig, hoppas jag... Vi får typ panik-leta hotell nu.

No comments: