Monday, March 12, 2007

Back to work

Nu är jag tillbaka på jobbet, fullt frisk och redo för nya tag! :) Helgen va lugn. Hände inte så mycket. Försökte ta oss ut på krogen, gick inte så bra (som vanligt). Dock lyckades vi ta oss in till stan och stå i kön 35 minuter iallafall :) yay! Framsteg hehe.

Vi har lyckats ta oss igenom en hel film också! Första filmen på nya TV'n. Det blev Pan's Labyrinth. Den va inte så bra =/ Blev ganska besviken om jag ska vara ärlig. Trodde den skulle va bra och spännande. Men den va så... vanlig. Tog även en kvällspromenad igår! Det va jättemysigt! Härligt att det börjar bli vår, är så himla trött på snö, kyla och allt sånt.

Kollade på Schlager i helgen med Johan och Elaf! Det var kul :) speciellt när Elaf uppträdde och sjöng med i alla låtar med fjärrisen som mic *skrattar* Det va bra att The Ark vann! Dom är coola hehe

Hmm vad har mer hänt. Jo! Jag har köpt ett gymkort på Friskis och Svettis! yay! Dags för beach 2007! Så i söndags var jag hurtig och tog mig in till skanstull för ett rejält spinningpass! trodde jag... Smart som jag är så har jag ju så klart inga ordentliga inneskor så jag tar ett par sköna gamla skor jag haft ett tag och åker iväg. BIG misstake... Det visar sig så klart att pedalerna på cykeln så klart har små nubbar för att skorna ska få bättre fäste. Dom små nubbarna är självklart sylvassa och skär rakt igenom den 4 mm tunna sulan på mina stackars skor och mördar mina fötter. Så istället för ett svettigt spinningpass fick jag ett 45 minuters tortyrpass! Dags att köpa ordentliga träningsskor...

No comments: