Tuesday, March 13, 2007

Top Shop

Okej, så här ligger det till. Det finns en väska. En fin väska. En väska som jag har spanat på ett tag, men varje gång jag varit där för att köpa den så har det inte blivit av =/ Dumma väska! Det är en dyr väska så jag har inte varit säker på om jag velat betala så mkt, men jag hittar endå ingen annan och den här är den snyggaste jag sett under hela tiden jag har letat (tro mig, jag har letat länge!). Så jag har nu planerat att åka in till stan efter jobbet och köpa den.

Men nu är det självklart så att man inte kan vara säker på att den finns kvar där. Och ifall den skulle vara slut kommer jag inte förlåta mig själv för att jag lät den slinka mig genom fingrarna! Att man aldrig lär sig av sina misstag! Hittar man något snyggt man vill ha köper man det direkt! Annars får man bara ångra sig... Så nu kommer jag sitta och vara nervös hela dan för att den ska vara slut =/ Usch, och det är hela sex timmar kvar tills jag slutar!


Ska möta upp Johan i stan sen så får han följa med mig på min väskjakt... Vi ska även kolla lite efter nått kul spel till PS. Vi har bestämt oss för att vänta tills singstar 3 kommer ut =/ usch! jag som ville ha det nu! Men det lönar sig säkert i slutändan att vänta, synd bara att jag är så himla otålig.

No comments: