Thursday, March 8, 2007

Update

Oj nu va det ett tag sen jag skrev! Har faktiskt hunnit hända en hel del :)

Vi har fått hem lille Mimer :) jättesöt är han. Har fixat iordning stora akvariet till honom så nu ska vi bara införskaffa lite växter och inreda bättre så blir det ett perfekt hem för honom!

Även TV'n har kommit! Asså den är nästan groteskt stor :) Fast jag börjar vänja mig vid den, haha tycker alla andra TV-apparater är små eftersom jag börjar få storhetsvansinne :) Vi har även burit in den gamla TV'n i sovrummet :) Det är fan skönt med TV där! Kan man glo lite innan man somnar t.ex. på American Idol hehe

Vi har äntligen gjort oss av med sängen som vi hade i förådet! Satan va skönt! Massa utrymme har vi nu så vi ska bara röjja där inne och sen är det rent och prydligt bland allt bråte :)

Var i Skärholmen med mamma idag. Jisses vad dom bygger om och har sig. Måste dock säga att jag gillar inte det nya "Skärholmen Centrum". Det har blivit så snobbigt och dyrt. Typ massa affärer med typ 4 tröjor per vägg och öppna ytor. Usch, gillar inte sånna butiker...

I helgen blir det schlagerfinalen! Ska bli kul! Elaf ska komma till oss och titta :) Fast jag vet faktiskt inte vem jag vill ska vinna. Tycker inte att det finns någon som är en direkt favorit eller någon som är vårat självklara val till Eurovision. Hoppas bara den minst dåliga går vidare till super-finalen.

Sen så har jag typ varit sjuk i en vecka =/ Började i helgen med att jag hade svårt att andas och hade andnöd. Sen åkte jag till vårdcentralen i måndags och fick ta blodprov och inhalera massa konstiga astma-mediciner. Hjälpte lite i början, men det var läskigt när jag börja skaka för att läkaren hade ordinerat en så hög dos av inhaleringsämnet =/ Blev iallafall hemskickad hög på massa medicin och en stor burk cortizontabletter att knapra typ 12 st om dagen, samt ordinerad vila... Men det är iallafall bättre nu. Har dock inte jobbat på hela veckan. Börjar få värsta abstinensbesvären av att bara sitta hemma med katterna och vila. Snacka om att vara rastlös!

Planerar att gå ut imorron och dansa lite. Fast vi vet ju hur det brukar gå med dom planerna... Men men, man får hoppas på det bästa. Ska iväg och träffa Malin och Hanna nu och kanske planera lite hur det blir imorron.

No comments: