Thursday, May 31, 2007

Foto!

Oj oj oj! Nu händer det massor på foto-fronten hos mig :) Köpte min älskade efterlängtade blixt igår :) woho!!! Den är super! Man ser så himla stor skillnad! Speciellt på min Loke-bebis. Han är nu mera en vacker pälsig katt istället för en suddig hårboll som han annars se ut som på alla bilder :) yay!

Har även beställt en ny kameraväska idag :) Den andra är överfull, fick inte ens ner blixten i den :/ Hmm... Så nu har jag planerat för framtiden och köpt en kameraryggsäck :) Hihi! Den är rymlig! Iaf enligt bilden :) hoppas den är bra.


Idag ska jag till Johans systers blivande mans bror och hans fru/sambo för att låna lite objektiv. Dom har varit snäll och erbjudigt sig att låna ut dom till mig inför mitt fotande av Anna och Dannes bröllop i sommar! Jättesnällt! Hoppas bara att dom passar ihop med min kamera för dom är tydligen analoga. Men det märker vi :)

Så nu har jag massor av bruksanvisningar att läsa igenom och massa tips och tricks guider och lite annat smått och gott :) Nu är det bara 50 minuter kvar och sen slutar jag! Ska bli så skönt! Ska hem till Ekens och visa upp den kära blixten för pappa haha. Får se om vi lyckas ta någon bra bild på Balto också :)

No comments: