Wednesday, May 16, 2007

Speedlite 430ex

Har beställt min efterlängtade blixt nu :) Woho!!! En Canon Speedlite 430ex blev det efter mycket undersökande och recensionsläsande. Så när lönen kommer ska jag bara betala in pengar till Kameraexperten och sen ska den komma efer 48 timmar :) Detta är lycka! Har även beställt ett extra batteri och sen får jag skaffa fram ett till minneskort på något sätt. Måste ju bunkra upp mig inför sommarens bröllop :) Ska bli så kul!

Idag ska Johan klippa bort sitt fina pojk-hår :( Jag som gillar när det börjar bli lite längre... Men men, det växer ju ut så han får ju tillbaka det lagom till Anna och Dannes bröllop, hoppas jag.

Idag ska jag och Johanna gå på en marknadsundersökning ang. mobiltelefoner :) Vet inte riktigt vad vi ska få göra, men lite extra cash är ju alltid najs ;) Måste ju ha råd med minneskort och bouncer! Ska försöka hinna träffa Malin i stan innan om jag ska dit. Va länge sen vi sågs...

Jag och Johan var på Game igår och bytte in Virtual Fighter och Ridge Racer 7. Jävla bajs-spel! Totalt värdelösa, köp inte dom... Iaf inte Ridge Racer 7! Sen istället för Virtual Fighter kan man ju alltid köpa Tekken 5 :) hihi. Vi bytte iallafall in spelen mot ett "tecknat" japanskt spel som hette Okami. Hoppas det är kul :) Introt är iallafall 20 minuter långt! Märkte det igår när vi skulle starta och kolla om spelet funkar på PS3. Missade början på Ugly Betty :(

Nu blir det ID-val...

No comments: