Sunday, May 27, 2007

Linkin Park

I fredags var jag och Johan på Linkin park! Det va grymt! :) Blindside var först ut. Ja, vi kan väl säga att CD-versionerna är bättre :) Sen va det 30 seconds to mars! Dom va bra! The Kill va bäst :) ja, och Jared Lethos favoritord va "motherfucker" som han sa säker 20 gånger. Oturligt nog hade dom självklart tekniska problem, så mellan varje band fick vi vänta 40-50 minuter. Det va lite segt. Men det var stenhårt värt det! OMG va Linkin Park va bra!!! Det bästa var när Chester klättrade ut i publiken i mellangång, precis där vi råkade stå :) Folk blev galna!

Det roliga va att vi hamnade previs bredvid en gammal klasskompis till mig som jag inte har träffat sen studenten! Skojjigt värre! :)

Under lördagen var mina föräldrar, jag och Johan bjudna hem till Johans föräldrar på middag. Det var supermysigt! Hunden va jättesnäll och middagen supergod! Nästa gång blir det väl en lite "get-together" i ekens :)

På kvällen åkte vi in till stan på kvällen för att möta upp Malin och Hanna på H62 för lite eurodisco. Jävla cp-tjej som klev mig på foten med sin jävla klack, 2 gånger! på samma ställe!!
Vi åkte senare hem till Tumba och skulle egentligen möta upp Linda och c/o på TB's men dom stängde om 40 minuter och ville ha 50 i inträde, eh, ja kanske inte för att sitta och snacka i 40 minuter...

No comments: