Monday, May 14, 2007

Tekken 5

Var på min sminkning igår :) Det var jätteroligt! Hon som sminkade mig hette Linda, jätteduktig tjej! Hon la en brunsotig vardagsmake-up med massa foundation och consealer så att jag nästan såg ut som en barbie-docka :) Får lägga upp lite bilder sen på bilddagboken...

Sen fick man ju även handla för kursens summa, som i mitt fall va 500 :- woho!!!
Det blev iallafall lite nya snygga ögonskuggor:

* Microshadow - Muffin
* Microshadow - Dramatic
* Microshadow - Jubilee
* Microshadow - Forrest

Sen ångrade jag att jag inte köpte ett läppglans hon sminkade mig med, det blev så snyggt senare på dan när läpparna hade sugit åt sig det! Ska åka in till stan efter jobbet idag och köpa det hehe

Satt och planerade lite hur vi skulle göra med TV-tittandet på onsdag, vi följer så många serier och självklar är det 3 stycken kl 21.00 som krockar. Skulle gå in på TV3's hemsida och titta när Top Model skulle gå i repris och läsa vad avsnittet skulle handla om och då står det så här:

Top model 7: Amerikansk realityserie från 2006. Del 13 av 13. Finalisterna
får träffa förra årets vinnare då dem förbereder sig inför en
reklamfilmsinspelning. CariDee gör bra ifrån sig men domarna är inte nöjda
med
Melroses resultat. Allra värst går det för Eugena som får lämna
tävlingen medan
Melrose och CariDee förbereder sig inför den stora finalen.
Även 18/5.

Tack för den TV3!!! Jävligt smart att spoila vilka två som hamnar i finalen!!! IDIOTER! Den som skrivit beskrivningen har inte särskilt mycket vett i skallen...

Satt hela kvällen igår och lira Tekken 5. Det är så sjukt kul! :) Fast sen när vi kom till bossen så kunde vi inte klara det :O Vi satt i säkert 2 timmar och var skitnära flera gånger! Gaah, frustrerande! Ska spela vidare när jag kommer hem idag. Har svinont i mina "Tekken-tummar" :) Jag trycker så jäkla hårt på knapparna, inte bra, måste lära mig att trycka mindre.

No comments: