Monday, May 21, 2007

Sommarplaner!

Sitter och planerar lite inför sommaren. Mmm åka bort! :) Vi ska ju försöka hitta någon billig resa tills i sommar, och vi har ju länge pratat om Grekland. Men idag så dök det upp ett till alternativ, nämligen Bulgarien! Omg! Såg en bild och blev helt kär! Rena paradiset!





Bulgarien eller Grekland?

Det kommer nog bli massa beslutsångest, men men, något blir det iallafall :) Bara det blir en billig resa och att vi får komma bort. Det ultimata vore ju att hinna med båda :) Frågan är ju bara om ekonomin skulle tillåta det ;) Men visst vore det perfekt?

Jag förstår inte vad folk vinner på att lägga sig i andras liv och jävlas med folk! Har ni verkligen inget bättre för er än att trakassera andra?! Sluta bry er om andras liv och sköt ert eget!

Idag är det segt på jobbet :( Det är jättemånga borta och det ringer asmycket och det är typ 15 i kö hela tiden! Usch, och ont i huvudet har man också! Skönt att jag har min sista rast nu 16.45 iallafall så kankse man kan slänga i sig lite mat och vatten. Jobbar ju till 19.00 idag, buhu :(

Ska hem till Mammi och Pappi efter jobbet :) Mysigt mysigt. Har med mig en leksak till doggy som kommer att bli massakerad på 3 minuter haha galna hund. Börjar sent imorron också, fast som tur va bara 9.30 så jag slipper iallafall sitta här till så sent på kvällen... Ska ta en kvällsprommenad med hundi, ska bli skönt att får komma ut lite hemma. Bort från betongen.

På tal om betong. Fy satan alltså! Nu har dom kommit igång med husbygget utanför oss på ängen, och imorse kl 7 vaknade jag av att dom höll på att borra i betonggrunden! OMG! Det var som en jordbävning och det lät supermycket! Tack för att ni förstörde min sovmorron!!! Så nu ska dom alltså bygga igen våra 2 ängar utanför huset, det enda gröna vi har vid vårt hus :( Så jäkla trist... Får bli rik så jag kan köpa en egen ö med massa palmer, skog och grönt!

No comments: