Thursday, May 24, 2007

Ormis

Idag ska jag få hem en till orm :) Det är en till majsorm fast i färgen "ghost". Ska bli spännande. Hoppas den kommer överrens med Mimer :) Den ska enligt uppgifter vara lika stor iallafall. Har funderat lite på vad vi ska döpa den till, och vi ska spinna vidare på vårat tema: Nordisk Mytologi då alla våra djur heter något mytologiskt namn. Har några namn som jag gillar:

- Kvaser
- Diser
- Skade

Men det är svårt. Fast Kvaser ligger nog bäst till av dessa iallafall. Någon som har något annat förslag? :)

Imorron är det Linkin Park som gäller! Woho! Ska bli jätteroligt! Däremot verkar våra krogenplaner gå i stöpet :( Synd, jag var ju värsta sugen på att gå ut jue! Det kommer bli en fullspäckad helg så det kanske är likabra att det inte blir någon utgång :(

Mina päron och vi ska på middag hos Johans föräldrar på lördag nämligen. Mysigt :) Hoppas jag iaf hmm... Så ska dom ha med sig hundi. Vi får hoppas att resan går bra, han är ju inte van att åka kommunal eller så. Dags att vänja sig :)

Idag är det ganska lugnt på jobbet. Det ringer faktiskt väldigt lite. Skönt med tanke på hur stort tryck det varit på telefonerna dom senaste dagarna eftersom så många varit borta. Nu har det faktiskt inte ringt på 5 minuter typ. SKÖNT! Hoppas det håller i sig till imoron. :)

No comments: