Sunday, May 13, 2007

Make-Up Store

Har varit hemma hos mammi och pappi hela dan igår. Städat akvarium, kelat hund och... lagat ryska helvetespiroger : Aldrig mer! Det tog säkert över 3 timmar att göra dom! Usch! Inte värt besväret. Tycker inte ens om sånna piroger särskilt mycket, men pappa gör :)

Gick upp halv 6 i morse med Johan. När Johan åkt iväg till jobbet gick jag ut en runda med doggy. Det är jäklit najs att gå ut tidigt på morronen! Det var varm och skönt ute, trots att det va fuktigt och dimmigt, men det är ju bara mysigt ;) Träffade som tur var inga hundar ute på promenad, Balto blir så galen annars och ska hälsa och leka med ALLA! Speciellt med dom två tokiga mini-pudlarna som skäller som 20 rabiata jyckar på en gång *hata*

Idag ska jag på "sminkkurs" på Make-Up Store :) Ska bli superkul! Fick presentkort där av Johan så jag får även plocka på mig massa smink utan att betala! Woho!!! Så idag jobbar jag bara halv-dag :)

Ska bli kul att komma hem sen, vi har ju köpt Tekken 5 :) Så sjukt kul!!! Ska spela det hela kvällen haha! Det går ändå inget på TV ikväll så något måste man roa sig med :) Tekken 5 är iaf det bästa spelet vi har köpt än så länge! Alla PS3 spel har varit totalt värdelösa! Usch! Nu är det bara Singstar 3 som saknas och sen är jag nöjd hehe

No comments: